Fjernhjelp

Status etter et år med Supportbarometer

23 juni, 2016

Det å være IT-leverandør medfølger et stort ansvar. Alle våre kunder har behov for at IT-systemene fungerer slik at de kan utføre sine arbeidsoppgaver. Selv om vi kontinuerlig jobber for å lage så driftssikre og solide løsninger som mulig, vil det alltid være et behov for vedlikehold og support av kundens IT-miljø.

Kundetilfredshet er viktig for oss, og essensielt at våre kunder møter et serviceinnstilt og kompetent supportapparat når man tar kontakt. Internt i iDrift har vi stort fokus på opplæring og kompetanseutveksling mellom avdelingene. Dette medfører i praksis at supporten vår i de aller fleste sammenhenger kan løse kundens utfordringer der og da.

Vi ønsket å sette fokus på kundetilfredshet og for å understreke at vi mente alvor startet vi i juni 2015 med utsending av tilfredshetsundersøkelse etter hver supporthenvendelse. Denne statistikken la vi ut på våre nettsider i sanntid for å vise hvor fornøyde kundene våre er.

Nå har et år gått. Vi har mottatt 1252 tilbakemeldinger, hele 1118 av disse gir oss toppkarakter. Dvs. at over 90% av alle tilbakemeldingene vi får er «tommel opp!». Det er kun seks henvendelser som har endt med tommel ned, og de har vi ryddet opp i samme dag. iDrift er svært fornøyde med å kunne presentere slike tall, og vi er henrykt over vår supportavdeling som ofte er iDrifts «stemme utad». Vi lover å gjøre vårt beste for å opprettholde og kontinuerlig jobbe for å gi våre kunder den beste opplevelsen. Tusen takk til alle kunder som har gitt oss nyttige tilbakemeldinger.

Du kan hele tiden se vår kundetilfredshet på www.idrift.no/kundebarometer

facebookbilde_smiley2

Abonner på vårt nyhetsbrev!